кандидат педагогічних наук, викладач вищої кваліфікаційної категорії, «викладач-методист».
Біографія: Народилася 07 лютого 1979 року в м. Житомирі. У 2001 році закінчила Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Англійська і німецька мови і література» та здобула кваліфікацію вчителя англійської та німецької мов і зарубіжної літератури (диплом ТМ № 16187683 від 30 червня 2001 року). У 2007 році закінчила навчання в магістратурі Житомирського державного університету імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і зарубіжної літератури (диплом ТМ № 32527360 від 30 червня 2007 року). З вересня 2004 року – викладач КВНЗ ЖБФК. У 2007 році призначена на посаду голови ЦМК філологічних дисциплін, яку займає і до сьогодні. З 2015 року – аспірант кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка. З 2018 року член-кореспондент Академії міжнародного співробітництва з креативної педагогіки «Полісся».
Початок роботи в коледжі: з вересня 2004 року.
Навчання в аспірантурі: з листопада 2015 року аспірант кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Тема дисертаційного дослідження: «Формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі гуманітарної підготовки в коледжах»
Інформація про стажування, підвищення кваліфікації: ІПКСФ НФаУ «Методика викладання у вищій школі», 2015 р.; аспірантура, кафедра педагогіки Житомирського державного університету імені Франка, з 2015 року; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, англійська мова, 2017р.
Наукові інтереси та досягнення: дослідження розвитку соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі гуманітарної підготовки в коледжі.
Нагороди:
Грамота управління охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації, 2009 рік;
Подяка КВНЗ «Житомирський базовий фармацевтичний коледж» 2017, 2018 роки.
Видання:
Процюк, І.Є. Англійська мова для фармацевтів = English for Pharmacists : підручник / І. Є. Процюк, О. П. Сокур, Л. С. Прокопчук. — К. : ВСВ «Медицина», 2011. — 448 с. Підручник затверджений МОЗ України для студентів медичних , фармацевтичних ЗВО І-ІІІ р.а України.
Латинська мова: навчальний посібник / Л.С. Прокопчук, І.Є. Процюк, В.М. Клязника, І.В. Коршунова та ін. – К.: ВСВ «Медицина», 2017р. – 224с. Підручник затверджений МОЗ України для студентів медичних , фармацевтичних ЗВО І-ІІІ р.а України.
Публікації:
- Процюк, І.Є., 2016. Формування соціокультурної компетентності особистості в науковій літературі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: наук. журн. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. С.107 – 113.
- Процюк, І.Є., 2016. До проблеми аналізу базових понять соціокультурної компетентності майбутнього фахівця. Нові технології навчання: наук.-метод. зб., № 89 (1). Київ. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. С. 178 – 183.
- Процюк, І.Є., 2018. Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі фахової підготовки. Симпозіум україністів: мова, література, культура: Науковий збірник університету ім. Палацького, м. Оломоуцьк, Чехія, №8. С. 275 – 208.
- Процюк, І.Є., 2018. Особливості формування соціокультурної компетентності особистості. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, №3. С. 113 – 118.
- Процюк, І.Є., 2018. Основи морального та етичного виховання в соціокультурному аспекті професійної підготовки майбутнього фармацевта. Проблеми освіти: зб. наук. пр. / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, № 88 (2). Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД». С. 154 – 161.
- Процюк, І.Є., 2017. Методика формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів в процесі фахової підготовки. Проблеми освіти: збірник наукових праць / Інститут модернізації змісту освіти МОН України, № 87. Житомир : Вид. О.О. Євенок. С. 221 – 227.
- Процюк, І.Є., 2016. Родина як соціокультурне середовище виховання дитини. Інтеграція родинного виховання національних меншин Поліського регіону / Збірник наукових праць. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. С. 32 – 37
- Процюк, І.Є., 2016. Ефективне навчання іншомовному спілкуванню майбутніх фармацевтів з урахуванням соціокультурного аспекту. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні питання підготовки майбутніх фармацевтичних та медичних фахівців в умовах сучасної освіти», Житомирський базовий фармацевтичний коледж. С. 200-202.
- Процюк, І.Є., 2015. До проблеми формування соціокультурної компетентності студентів-фармацевтів в процесі фахової підготовки. Андрагогічний вісник: науковий електронний журнал. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. №6. С. 132 – 140.
- Процюк, І.Є., 2016. Формування позитивної мотивації майбутніх фармацевтів до міжкультурної комунікації. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теорія і практика професійної підготовки фахівців у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів», Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. С. 289 – 295.
- Процюк, І.Є., 2017. Соціокультурна компетентність майбутнього фармацевта як запорука успішної професійної діяльності. Проектування розвивального освітнього середовища Полісся: регіональний аспект. Збірник наукових праць. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. С. 45 – 49.
- Процюк, І.Є., 2017. Формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі фахової підготовки відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів вищої освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Якість вищої освіти: сучасний стан та шляхи забезпечення», Харків: Вид-во Харківський коледж національного фармацевтичного університету. С. 195 – 198.
- Процюк, І.Є., 2017. Професінно-орієнтоване навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі фармацевтичного профілю. Модернізація змісту професійної освіти – умова підготовки компетентного фахівця нової формації: збірник матеріалів конференції / редкол.: Г. Л. Губарєв (голова) [та ін.]. Житомир: вид. О. О. Євенок. С. 64 – 68.
- Процюк, І.Є., 2010. Використання інноваційних технологій під час вивчення англійської мови в процесі підготовки майбутніх фармацевтів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : наук. журн. Житомир. Держ. Ун-т ім. І. Франка. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, № 54. С. 108 – 111.
- Процюк, І.Є., 2015. Мотивація як основний фактор успішного вивчення англійської мови майбутніми фармацевтами. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет – конференції «Формування професійної компетентності майбутнього медичного спеціаліста» – Суми: Сумський медичний коледж. С. 194 – 196.
- Процюк І. Є. Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі фахової підготовки. Симпозіум україністів: мова, література, культура : наук. зб. Університет ім. Палацького. Оломоуцьк, Чехія, 2018. № 8. С. 275-208.
- Процюк І.Є. Особливості формування соціокультурної компетентності особистості. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 2018р. №3. 168 с., С. 113–118.
- Процюк І. Є. Основи морального та етичного виховання в соціокультурному аспекті професійної підготовки майбутнього фармацевта. Проблеми освіти : збірник наукових праць / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України. Вінниця : ТОВ «Нілан – ЛТД», 2018. Вип. 88. ч. ІІ. 346 с., С. 154-161.
- Процюк І.Є, Козаченко Р.О., Сокур О.П. Формувальне оцінювання на заняттях з гуманітарних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А.А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. № 1 (105). 480 с., С. 259 – 267.
- Мороз Ольга, Осінська Жанна, Плохотнюк Оксана, Процюк Ірина. Формування технологічних умінь майбутніх фармацевтів на засадах практико-орієнтовного підходу. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Вид-вп СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. № 2 (106). 529 с., С. 329–340.
- Суворова Л.К., Музичук В.В., Процюк І.Є. Реалізація принципів модульного навчання в процесі формування комунікативної компетентності у студентів фармацевтичних освітніх закладів. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Вип. 83. Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2021. 266 с., С. 174–178.
- Березюк Олена, Березюк Юлія, Процюк Ірина. Умови реформування слов’янської освіти в педагогічних працях Вацлава Пршигоди та Євгена Рихліка. Українська полоністика. Педагогічні дослідження. Випуск 19 : зб. наук. праць. Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2021. С. 151–159.
- Бойчук Ірина, Болух Віра, Козаченко Галина, Процюк Ірина. Створення моделі управління науково-освітнім середовищем у закладі фахової передвищої освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Київ, 2022. Вип. 96. 138 с.
- Процюк І.Є. Сутнісна та структурна характеристика соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів. Дидактичні основи професійної підготовки майбутніх фармацевтів в умовах інноваційного освітнього процесу : зб. наук. праць. за ред. О.С. Березюк, О.М. Власенко. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2019. С. 48-54.
- Процюк, І.Є. Дидактичні основи формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів в вищій школі. Дидактичні основи реформування освіти у вищій школі : збірник наукових праць, за ред. О.С. Березюк, О. М. Власенко. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2020 р. 120 с., С. 20 – 28.
- Козаченко Г.В., Процюк І.Є. Міжкультурна комунікація як складник професійної компетентності фахівців фармацевтичної галузі. International scientific and practical conference «Philological sciences, intercultural communication and translation studies: an experience and challenges» : conference proceedings, April 23–24, 2021. Vol. 2. Czestochowa : «Baltija Publishing», 2021. 296 pages. Р. 219 – 222.
- Болух В.А., Козаченко Г.В., Процюк І.Є. Змістова структура професійно-педагогічної компетентності викладача закладу фахової передвищої освіти. Актуальні питання забезпечення якості освіти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції / редак. кол.: Г.Л. Губарєв та ін. Житомир, 2021. 319 с., С. 233-238.
- Protsiuk I.Ye., Kozachenko R.O. Information technologies as a means of individual and variative education. Theory and practice of modern science: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 2), November 12, 2021. Kraków, Republic of Poland: European Scientific Platform. P. 28-29. 124 p.
- Процюк І.Є. Іноземна мова в системі підготовки фахівців-фармацевтів. Професійна підготовка медичних та фармацевтичних фахівців у закладах фахової передвищої освіти : матер. Всеукраїнської наук.-практ. конф., м. Житомир, 17 березня 2022 року / за заг. ред. І.Д. Бойчук. Житомир, 2022. 403 с., С. 89-93.