викладач спеціаліст.
Біографія:
Дата і місце народження: 03.08.1991, м. Житомир.
Освіта:
2009 – 2014 р.р. – Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, спеціальність «Фармація», кваліфікація – провізор (диплом ВН № 46009863 від 15 лютого 2014 р.).
2015 – 2017 р.р. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, ступінь вищої освіти – магістр, спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи, професійна кваліфікація викладач вищого навчального закладу (диплом М17 № 077340 від 15 жовтня 2017 р.).
Професійна діяльність:
з 09.2009 р. – лаборант у службі якості ТОВ ДКП «Фармацевтична фабрика».
з 02.2012 р.– переведена на посаду фахівця з реєстрації та стандартизації ТОВ ДКП «Фармацевтична фабрика».
з 11.2013 р. – переведена на посаду інженера з реєстрації та стандартизації до Департаменту з якості ТОВ ДКП «Фармацевтична фабрика».
з 09.2014 р. – викладач фармацевтичних дисциплін КВНЗ ЖБФК.
Наукова, методична робота:
методичне забезпечення дисципліни «Технологія ліків» у студентів спеціальності 226 Фармація, промислова фармація освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст»; вивчення, узагальнення
Видання:
1. Фармакологія: Навчально-методичний посібник для студентів вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів спеціальності 226 «Фармація» / І.В. Луцак, К.М.Римарчук, Т.Р.Зубрицька та ін. — К.: ВСВ Медицина», 2018. — 344 с.
2. Фармакогнозія. Посібник для практичних занять: навч. посіб. / І.А. Бобкова, В.В. Бур'янова. — 3-є вид., переробл. і допов. - К.: ВСВ «Медицина», 2017. – 328 с.
3. Технологія ліків: Навчально-методичний посібник для студентів вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів спеціальності 226 «Фармація» / Н.М. Косяченко, Т.А. Домбровська, О.С. Марчук та ін. – К. : ВСВ Медицина», 2017. – 464 с. : іл.
Інші публікації:
1. Бур’янова В. В. 2016. Професійна культура як одна з якостей особистості майбутнього фахівця фармації. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні питання підготовки майбутніх фармацевтичних та медичних фахівців в умовах сучасної освіти», КВНЗ «Житомирський базовий фармацевтичний коледж». м. Житомир. – С. 37- 39.
2. Бур’янова В. В. 2017. Навчальна гра як засіб розвитку творчого потенціалу майбутнього фахівця. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної інтернет-конференції педагогічних працівників вищих навчальних закладів «Якість вищої освіти: сучасний стан та шляхи забезпечення», 18 – 19 квітня 2017 р., Коледж НФаУ м. Харків. – С. 71- 75.